Inbound Call Center ja-dialog

We are your customer service.

If you are looking for a first-class inbound call center to provide you with the best customer service, ja-dialog will be your reliable partner!

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Step 1 of 2

Three steps to a successful partnership

01

Understanding the needs

02

Tailor-made offer

03

Trustful cooperation

Testimonials

Partnerships that inspire

How we create added value for clients

We provide excellent customer service and sales representatives for your company. They handle incoming calls, process inquiries via email, social media, chat and WhatsApp. Your individual requirements are always our top priority. Inbound calls and all other inquiries are in good hands with us!
We are happy to take full responsibility for all customer service inquiries. We structure reasons for contact, identify and define contact points. In addition, we specify system requirements, provide the necessary systems, set them up and train the application of artificial intelligence.

Our awards

Oscar award. Prize for victory. Golden trophy,. Success concept. Horizontal shot. Prize in film production

Blueprint for building a customer service team

Your customer service in six exemplary steps: inspiring, empathetic and successful.

01

Analysis

Zunächst analysieren wir Ihre aktuelle Kundenservice-Struktur im Detail durch:
-Outside – Inside -Analysis
- Setup of support channels and tool specifications
- Definition von Use-Cases

02

Customised offer

Unser Vertriebsteam erstellt für Sie entsprechend Ihrer Anforderungen und unserer Analyse ein attraktives Angebot mit einer detaillierten Beschreibung des Leistungsumfangs und der Kosten.

03

Control

In Koordination mit unseren Auftraggebern beginnt unser erfahrenes Prozessmanagement-Team mit der vorbereitenden Planung, um das Projekt in kürzester Zeit auf die Beine zu stellen.

04

Infrastructure

Es folgt die Umsetzung der technischen Voraussetzungen für unsere Anbindung als Dienstleister. Parallel dazu beginnen wir mit der Kapazitätsplanung und bauen das Reporting für Forecast und KPIs auf.

05

Onboarding and Training

Auf Basis eines dedizierten Anforderungsprofils rekrutieren wir motivierte Mitarbeiter (intern und extern), die in Schulungen durch den Auftraggeber oder durch unser eigenes Trainerteam fit gemacht werden.

06

Kick-off

Mit dem Beginn der Produktion messen wir kontinuierlich die Qualität und Effizienz unserer Mitarbeiter. Im Regelaustausch mit unseren Auftraggebern überprüfen wir unseren Projekterfolg und unterstützen dabei, Prozesse zu optimieren.

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Employees
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We deliver first-class customer service. To achieve this, we rely on both: highly motivated people and the customised use of state-of-the-art technologies. Interested? We will be happy to establish contact with our references for you.
Nico Eisenreich
Vorsitzender der Geschäftsführung

Call Center Service Provider

Die Beauftragung zur Abwicklung verschiedener innerbetrieblicher Tätigkeiten, von der Übernahme des Kundensupports, der Abwicklung des Schriftverkehrs oder auch der Akquise von Neukunden durch ein Dienstleistungsunternehmen, wird seit Jahrzehnten erfolgreich von Unternehmen durchgeführt.

Unser Blog

Erkunden Sie noch heute unseren ja-dialog-Blog!

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