If you are looking for a first-class inbound call center to provide you with the best customer service, ja-dialog will be your reliable partner!
We provide excellent customer service and sales representatives for your company. They handle incoming calls, process inquiries via email, social media, chat and WhatsApp. Your individual requirements are always our top priority. Inbound calls and all other inquiries are in good hands with us!
We are happy to take full responsibility for all customer service inquiries. We structure reasons for contact, identify and define contact points. In addition, we specify system requirements, provide the necessary systems, set them up and train the application of artificial intelligence.
Laura Roncero
Manager Customer Operations at Vorwerk Temial GmbH
Jürgen Hornbostel
Service provider manager at S-Markt & Mehrwert
Kim Juchem
COO at 1NCE GmbH
Jörg Feldmann
Managing Director at kompaktwerk GmbH
Marko Jahnke
Division Manager Shared Service Center at Stadtwerke Bitterfeld-Wolfen GmbH
Ingrid Wenzel
Team Lead Customer Success & Service at heycar
Lilly Oesterreich
Project Manager Digital Communication at Paritätischer Gesamtverband
Carsten Lambrecht
Head of Marketing & Sales Management at SCHOENERGIE GmbH
Raphael Wischnewsky
CEO bei Care24 GmbHSusanne Dué-Beckers
Sales Director
Sie sind dabei, die Seite zu verlassen.
Beim Öffnen dieser externen Verlinkung, können personenbezogene Daten in den USA verarbeitet werden. Aus dieser Datenübermittlung können Risiken für die personenbezogenen Daten entstehen, die jedoch nicht mehr dem Verantwortungsbereich der ja-dialog zuzuordnen sind.
Sie sind dabei, die Seite zu verlassen.
Beim Öffnen dieser externen Verlinkung, können personenbezogene Daten in den USA verarbeitet werden. Aus dieser Datenübermittlung können Risiken für die personenbezogenen Daten entstehen, die jedoch nicht mehr dem Verantwortungsbereich der ja-dialog zuzuordnen sind.
Sie sind dabei, die Seite zu verlassen.
Beim Öffnen dieser externen Verlinkung, können personenbezogene Daten in den USA verarbeitet werden. Aus dieser Datenübermittlung können Risiken für die personenbezogenen Daten entstehen, die jedoch nicht mehr dem Verantwortungsbereich der ja-dialog zuzuordnen sind.