About us

An inbound call center needs more than the superlatives & buzzwords

Really good customer service is an art that only a few have mastered.
The focus is on the person at the other end of the line. You have to listen carefully, build up a connection and address the client's concerns, requests, and needs seriously.
Inbound telephony is the ideal tool here.

We at ja-dialog have made it our goal to identify the right employees and to inspire them with our values in order to have truly exceptional customer service with every contact coming from our clients.

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Constantly improving the inbound call center

We believe in the principle of permanent improvement.
There is no system that cannot be improved, what matters is to continuously question yourself and what you do, how you do it and why you do it.
So entstehen Champions. Deswegen haben wir einen Methodenbaukasten für einen kontinuierlichen Verbesserungsprozess im Kundenservice. Egal, ob es sich dabei um Inbound Calls, E-Mail-Anfragen oder Chats handelt: alle Prozesse stehen regelmäßig auf dem Prüfstand.
This is how we achieve success for you as a client.

Owner-managed and oriented towards long-term partnerships

ja-dialog is one of the few service providers in this industry that is owner-managed.

The advantages for cooperation are clear: We offer a consistent contact-person with decision-making authority. This allows us to quickly expand your customer service to other communication channels, take flexible decisions, and align the company in a long-term and stable manner.

Mit uns als Inbound Call Center an Ihrer Seite bleibt Ihnen mehr Zeit für das operative Geschäft und das Entwickeln neuer Visionen.

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Einen guten Job machen, eine gute Zeit haben: bei uns passt beides unter einen Hut

Working with us can also be stressful, partly because we strive to provide the best customer service. Operating the cloud telephony system, handling incoming calls, social media contacts and working from home are part of the challenge.

Daher ist es für uns umso wichtiger, dass unsere Kolleginnen und Kollegen in einem angenehmen Umfeld arbeiten. Wir akzeptieren alle so, wie sie sind.

Ein nachhaltiges Call Center Outsourcing funktioniert nur dann, wenn wir Ihnen ein gutes und stabiles Team bieten können. Deshalb bemühen wir uns sehr um einen familiären und freundschaftlichen Umgang. Bei uns werden aus Kollegen schnell gute Bekannte oder sogar Freunde.

Customer Value and Other Values

Most companies are good at defining customer value. However, few look at the people who deliver the customer value. For us, both are at the top of the list: the customers, their values and needs, as well as the values and needs of our colleagues. One cannot exist without the other.

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